Direktlänk till inlägg 19 juli 2013

Jag går ner i vikt trots fail??

Av Hanna - 19 juli 2013 12:05

Ja det var ju i förrgår jag började blogga, och denna vecka ser det ut som att jag har gått ner nästan ett kilo snart. Väger nu 67,8. Och då har jag ändå failat ett antal gånger.


För det är svårt det här med sötsuget. Igår blev det tre glas vin plus nachos med salsa och varm cheddar. Delade iofs med killen/vännerna men det är SÅNT jag ska undvika ju. Nu är den här bloggen inte så välbesökt ännu ;) men om det är nån som har tips på hur man ska tänka när man är på väg att ta något gott, så skriv gärna till mig! Blir lite galen här borta. På mig själv.


Liksom, nu har jag ju bestämt mig. Ändå är det som att hjärnan lever sitt eget liv och vips! Så har jag smällt i mig något sött.


Idag blir det brunsch och så middag senare. Kanske en springtur för det skulle jag ha gjort både igår och i förrgår men blev inte av... Well, jag går inte uppåt och jag går sakta ned enligt vågen, så! Heja heja.


#viktnedgång #vikt #motion

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna - 22 juli 2013 15:26

Ja jag var på bröllop i helgen. Där äter man en del. Och jag gick upp lite, men inte så mycket. Nu är det sista semesterveckan och jag får kämpa på... sen blir det svårare när man jobbar. När man är ledig kan man "gå hungrig" eller liksom klara sig p...

Av Hanna - 17 juli 2013 13:49

Springa är tråkigt. Simma är tråkigt. Gå är jättetråkigt när man måste springa ensam. Min sambo springer lätt ifrån mig och simmar inte gärna.   Till hösten ska jag garanterat sätta igång med KORPEN igen! Jag kan varmt rekommendera denna tränings...

Av Hanna - 17 juli 2013 13:02


      Ja, nu ska jag testa det här. Se om jag kan peppa mig själv och andra genom att skriva. Ska ner 10 kilo det närmsta året, börjar med 3 kilo till hösten. Vi har spelning med bandet i augusti. Jag börjar med en gång.   Två veckors semester...

Presentation


Jag heter Hanna och är 26 år. Sjunger i hårdrocksband men har gått upp för många kilon. Jag vill starta en viktblogg för att peppa mig själv och andra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards